Khamis, 15 September 2011

asal blog diorg comey2..mcm2 ade..plik2..luar biase..

err..aku bwu intai2 blog2 yg wujud d muka bumi nie..mcm2 ade..comey2 ag..aku nye cm plik je??asal erk??
aku cam truk gler sal blog2 nie..seyes yang aku tahu..just tulis entry then publish post..nak follow org nye blog pon aq x pndai..jap2 jdik jap2 x jdik..cm *****..asal ek?? lpastu nak commet2 ke orgnye entry..pon aq xtahu..plik sgt lah diorg nye..cm ne ni??aku rse aku truk gler d zaman IT ni aku msih x tahu ape2..errr sob3
aku tringin gak nak ramah mesra dgn para blogger2 yg len..tp aku xtahu..t salah kang..MALU!!
tp..org ckp biar lah kita wat salah skali..bwu kita akan tahu yang mne btolnye then kite xkan ulang slah yang same..kn kn kn..yehhh aku btol!!
sooo..lau mne para blogger yg jmpe nme CIK POTATO..hrap jgn gelakkan dye..dye dak bwu lam dunia blog nie..hehehe..CIK POTATO iaitu akulah..heheh

BIARLAH SALAH SEKALI..KITA AKAN BELAJAR DARI KESILAPAN TU.....

sooo...skang aku akan cube learn sal blog2 nie..mne yg lemah hrus dperbaiki..bak kta mak aku..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan